כיצד עובד תכנון אתר ריספונסיבי?

בבסיסו, אתר ריספונסיבי משתמש בשאילתות בכדי את הרזולוציה של המסך במחשב או בטלפון החכם. מיכוון שמבנה הוא גמיש, תמונות ותוכן יכולים לשנות את גודלם בכדי להתאים למסך עליו מוצג האתר. תמונות ותוכן יוקטנו כאשר יוצגו על מסכים קטנים, אבל יורחבו כאשר יוצגו על מסכים גדולים במחשבים האישיים. המבנה הגמיש ותכונת ההתאמה של תבניות ריספונסיביות פותר את בעית התאימות לדפדפנים השונים, בעיה שקיימת גם בתכנון אתרים בשיטות הישנות.

היתרונות בפיתוח אתרים ריספונסיביים

האם אתם יכולים לחסוך כסף על פיתוח האתר

היתרון הגדול של שימוש באתר ריספונסיבי זה שהוא חוסך את העלות של פיתוח האתר באופן דרסטי. עם תבנית ריספונסיבית, אינכם צרכים לבנות אתר רגיל לצד אתר המותאם למכשירים הניידים. הגמישות של מבנה האתר כאשר משתמשים בתבנית ריספונסיבית המתאימה עצמה למסך המחשב הגדול או לטלפון הנייד בעל המסך הקטן מבלי לפגוע בקריאות. זה מאפשר למשתמשי הקצה להנות מגישה נוחה לאתר שלכם מבלי להתחשב באיזה דפדן הם משתמשים.

חווית משתמש טובה יותר

 אתרים ריספונסיביים משפרים את השימוש באתר מאד. בהינתן שלמשתמשים אין מגבלות על המכשיר ממנו הם גולשים והם יוכלו לגלוש בקלות ובחופשיות. זה משפר את האפשרות להפוך את המבקרים שלכם ללקוחות. על ידי השימוש בתבנית ריספונסיבית, אתם יכולים להקטין את  ההוצאה ולעודד את המשתמש לטייל באתר שלכם כאשר יגיע לעמוד הבית. עם יותר מבקרים וצופים, אתם יכולים לשפר את מקדם ההמרה בצורה דרמטית.

עזרה עם אופטימיזצית מנועי חיפוש (SEO)

החשוב ביותר, אתרים ריספונסיביים משפרים SEO. רוב מנועי החיפוש כמו גוגל (Google) ובינג (Bing) מתחשבים בחיפושים מכשירי המובייל. זה אומר שאם יש לכם אתר ריספונסיבי מותאם למובייל, האתר שלכם ידורג גבוהה יותר מאתר אחר שלא מותאם למובייל ולא תומך בדפדדפנים הרצים על המכשירים הניידים. בנוסף, אתרים ריספונסיביים משפרים את איכות קישורי האתר. מה אתם מעדיפים, אתר מותאם שיש לו לינקים חזקים וטובים באו שני אתרים, אחד למסכים רגלים ואחד למסכים של מכשירים ניידים? בקיצור, אתר מותאם (ריספונסיבי) מאפשר לכם להשקיע את האנרגיה שלכם בפלטפורמה אחת מבלי להתפשר על דירוג העמודים.

שמירת הרלוונטיות של האתר

אתר ריספונסיבי עוזר לכם לישמור על תוכן מעודכן במקום אחד. עולם המכשירים הסולולאריים מתפתח וגדל במהירות רבה, וכך גם טכנולוגיות האינטרנט והווב. אתר ריספונסיבי יעזור לכם להשאר רלוונטים למשתמשי המובייל אשר הופכים להיות סיגמנט גדול של המשתמשים. יותר יותר אנשים עוברים משימוש במחשבי PC המסורתיים לשימוש בטלפונים חכמים, טאבלטים ומחשבים ניידים. כך שכשיש לכם אתר ריספונסיבי אתם יכולים להגיע לכל הקהל הרחב של המשתמשים, ולספק את צרכיהם.

מחשבות נוספות

השורה התחתונה היא שאתרים ריספונסיביים מייצגים את המעבר המתבקש מהאתרים המסורתיים למערכות מתקדמות של אתרים. הם לא רק משפרים את חווית המשתמש לאורך ולרוחב הדפדפנים השונים במערכות השונות, אלא גם משפרים את הביצועים ומורידים עלויות של תיכנון ואחזקת האתרים בצורה דרמטית. אינכם צריכים לקנות דומיין אחר או לבנות אתר אחר במיוחד עבור משתמשי עולם המובייל, האתרים הריספונסיביים עושים זאת עבורכם. אל תשענו על הכסא בנחת, אמצו את טכנולוגית האתרים הריספונסיבים ושפרו את התעבורה באתר שלכם.

האתר שלכם אינו ריספונסיבי? אל דאגה, אני אוכל לתן זאת עבורכם. שילחו אלי את הפרטים שלכם או התקשרו ל-054-4346180

הדגמות

הדגמת ג'ומלה

בקרוב, הדגמת רכיבים ומודולים...