לאחר התחלת הפעילות של האתר, אתם צרכים להרשם ב-כלי מנהל האתרים של גוגל. לאחר שהאתר שלכם רשום, תוך כמה ימים הוא יקבל משובים אודות המצב של האתר, מנקודת מבט טכניתוגם מנקודת מבט של קידום האתר.
לאחר יצירת החשבון, אתם יכולים לרשום את האתר שלכם. הצעד הראשון בתהליך זה הוא תמיד להוכיח שאתם בעלי האתר. זה מבוצע בכמה דרכים, או על ידי הוספת קובץ HTML קטן בסיפריית השורש של האתר שלכםאו על ידי קטע טקסט בחלק הראשי של עמודי האתר שלכם. זה אפילו יכול להיות מבוצע על ידי שימוש בנתוני ה-Google Analytics שלכם.
אתם תמיד צרכים לרשום את האתר שלכם פעמיים תוך שימוש ב-www וגם את גירסת הללא-www, כשני אתרים שונים.
רישום האתר מספק ואין צורך לבצע פעילות נוספת, אבל כדאי לבצע כמה פעולות של הגדרה.
אם האתר שלכם מיועד לאישור מסויים, ביחרו באיזור זה.
שנית, אתם יכולים להגדיר מהוא שם הדומיין המועדף עליכם, זה הכולל את ה-www או זה שיופיע ללא-www. וודאו שהוא זה שבחרתם להשתמש בו באתר שלכם, כפי שכבר נדון קודם.
לבסוף, פנו ל-"מפת האתר" וספקו את הקובץ sitemap.xml, אשר הוא בפועל הצבעה לגוגל היכן מאוחסן קובץ זה.
כלי ניהול אתרים של Bing ו-Yahoo
למרות שהם פחות חשובים, גם ל-Bing Yahoo יש גירסה משלהם של כלים למנהלי אתרים. וודאו שאתם נרשמים לכלים שלהם גם כן.
מאמר זה הינו תרגום של מאמר שנכתב על ידי Simon Kloostra. ניתן לקרוא את המקור כאן